diumenge, 8 de gener del 2012

Síntesi final!

Conclusió

-               - Per què necessitem tants llibres  al món d’ensenyament si actualment podem utilitzar els llibres digitals?
-               - Per què malgastar papers, cartolines,i/o fer  cartells si tenim el servei del Glogster?
-              -  Entre els alumnes comparteixen informació, diverses opinions i crítiques, però com?

Utilitzant el Blog creen el seu espai personal i els seus companys poden compartir diverses opinions, utilitzant el twitter poden enllaçar diferents links d’articles d’opinios, crítiques, vídeos, etc. i compartir-ho a tota aquella gent que estigui interessada.
Actualment vivim en un món de Sharisme , on tota la informació que recerquem i destaquem està compartida arreu del món sempre i quan ho permetem i sigui pública.
Al llarg del semestre de la optativa UDTIC (unitat didàctica de la tecnologia , informació i comunicació), personalment he après moltes coses sobre l’ensenyament dins del món digital. Principalment destaco totes les intervencions didàctiques que hem fet entre tots els companys d’aquesta optativa sobre diferents serveis i eines de les TIC:

-        -  Projecte interdisciplinari
-        - Educació a través de les emocions i de les TIC
-        - Glogster i el Photopeach
-        -  Moodle i dipity
-        - VoiceThread
-        - WordPress
-        - Webquest
-          - Blogosfera

D’altra banda, he de reconèixer que el principi de la optativa, no em veia capaç d’estar dins del món de les TIC. Obrir tantes xarxes socials com el twitter, el delicious, about.me... no em resultava profitós, però ara m’adono que puc estar al dia de totes les meves aficions utilitzant serveis com els que he destacat anteriorment.

En conclusió, com a futura mestre espero tenir la oportunitat d’ensenyar amb l’ús de les TIC, que els alumnes recerquin, comparteixin diferents idees i opinions entre ells amb les noves tecnologies, i sobretot vull aprendre d’ells, que m’expliquin totes aquelles eines i serveis que han utilitzat per fer una recerca. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada